Ofte stilte spørsmål og svar

Her kan du lese svarene på våre ofte stilte spørsmål.

Ordre og bestilling

Når bestillingen din sendes fra oss, får du en e-post om det fra Bring (Varsling fra Unifaun). Der finner du et sporingsnummer som du kan klikke på for å spore pakken din på hjemmesiden til Bring.

Hvis du allerede har sporingsnummeret ditt, så kommer du til Bring sin sporingstjeneste her.

49 kroner. Vi sender med Bring som kan spores, det leveres vanligvis direkte vid dit nærmeste utleveringsstedet. 

Åpent kjøp gjelder for alle bestillinger i 100 dager. Ved åpent kjøp skal varen være ubrukt og emballasjen uåpnet. Du som kunde betaler returfrakten.

Husk på å legge ved følgeseddelen din med ditt ordrenummer. Skriv at du vil benytte deg av åpent kjøp, så tilbakebetaler vi til deg når vi får varen i retur.

Ved reklamasjon

Send en e-post til , eller fyll ut vårt kontaktskjema med melding om at du vil reklamere på produktet ditt. Fyll ut ditt ordrenummer slik at vi vet hvilken ordre det gjelder.

Hvis det gjelder et bytte, legger du inn en ny bestilling med det du vil ha, deretter skriver du til oss, vi vil da kreditere din tidligere faktura.

Returadresse:

Pest Control Nordic AB
Stenbrovägen 40
253 68 Helsingborg

Din faktura sendes via e-post i forbindelse med at ordren sendes fra oss. Legg merke til at avsenderen er Qliro. Hvis du ikke har fått fakturaen, kontroller at den ikke har havnet i søppelposten.

Du kan også logge inn på Qliro med BankID på mobil, eller laste ned Qliro-appen for å se fakturaen din.

Du kan dessuten kontakte Qliro direkte når det gjelder fakturaspørsmål, på www.qliro.com/nb-no/kontakt-oss/ eller telefon 800 69 300. 

Mindre bestillinger skal leveres direkte hjem i postkassen, men avhengig av størrelsen til postkassen din kan det også være nødvendig å hente de ut på Brings hentested.

Større bestillinger (fra 1 kg) vil leveres til Brings nærmeste hentested.

Kontakt oss gjerne hvis du er usikker på noe, eller hvis produktene dine ikke har dukket opp.

Bekreftelse på din ordre får du relativt umiddelbart etter bestilling. Ta en titt i søppelpost i e-posten din, i tilfelle den ved et uhell har havnet der. Hvis ikke kan du kontakte vår kundeservice.

Vi selger utelukkende produkter som er testet, og som ikke er farlige for miljøet. Kontakt oss gjerne hvis du har noen spørsmål om et produkt.

Bedrifter kan legge inn en bestilling hos oss uten problem. I kassen velger du «Organisasjon/Bedrift» under Handler som. Vennligst kontakt oss for bestillinger over 5000 kr.

Generelle kjøpsbetingelser

Kontakt oss

Kontakt oss gjerne hvis du har noen spørsmål. Hvis du vil spore pakken din, gjør du det på hjemmesiden til Bring her, ditt sporingsnummer finner du i e-posten.

 

Firma detaljer

Skadedyrskongen.no 

Pest Control Nordic AB 

VOEC nr. 3008037

Stenbrovägen 40
253 68 Helsingborg

Sverige

E-post: info (at) skadedyrskongen.no

Hvis Skadedyrskongen.no

Skadedyrskongen.no begynte som en reaksjon mot hvor komplisert og vanskelig det var for forbruker å finne produkter mot skadedyr på nett. Butikken henvender seg til alle, uansett type boforhold, som raskt og enkelt vil få tak i prisgunstige produkter mot alle typer skadedyr. Vi selger utelukkende produkter fra markedsledende produsenter, og tilbyr deg en rask og personlig service sammen med en 100 % fornøydgaranti.

Bestill dine produkter fra oss enkelt og trygt. Du kan uten ekstra kostnad velge faktura, og betale kjøpet ditt i ro og mak 14 dager etter den dagen du har fått det du har bestilt.

Gi oss tilbakemelding!

For at vi skal kunne tilby deg den aller beste handleopplevelsen, vil vi gjerne vite mer om din opplevelse med Skadedyrskongen.no, og hva vi kan gjøre for å bli bedre. Send gjerne tilbakemeldinger og forbedringsforslag via kontaktskjemaet over.